novaeastbard

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Nova Andersson - 30 december 2013 20:25

Hej alla läsare!


Jo, jag sa att jag inte skulle byta header, men jag ville det, för hade inget att göra, men det blev lite slarvigt denna gången, fast iallafall jag satt och höll på 3 timmar typ, men jag är ändå väldigt nöjd, men det var väldigt jobbigt. där jag fixar mina headers den sidan heter : pixlr.com

Av Nova Andersson - 30 december 2013 18:20

Hejhej alla!   



Jo jag önskar er ett jätte bra & fint gott nytt år, jo, jag gjort en ny look ( en nyårslook) så här kommer det komma en finfinfinfin bild, och förresten nu har jag blivit vän med joline gladebard alltså nu ska jag berätta hela historian för jag känner henne irl, jo, jag var i turkiet då, hon kom typ fram till mig och frågade om hon ville va eller nåt sån, då. sen så var jag och hon i 2 veckor, och sen så träffade jag henne detta året när vi oxå var där 2 veckor, och jag kanske har kännt henne i 2 elr 3 år! och jag började nästan gråta av glädje detta året när jag verkligen såg henne. Jag hade liksom inte sätt henne på 1 år typ. joline gladebards blogg: gladebard.bloggplatsen.se. ps: '' detta är min nyårslook den är ganska lång ''  

Av Nova Andersson - 30 december 2013 18:17

Hej alla ! ??

Jo jag kommer ha min header i hela mitt bloggliv ! Jo för jag kan inte byta och så, det kanske tar 5-4 timmar för mig att göra mina headers och det tar väldigt mkt av min dag och så och jag tkr om denna headern jag gjorde kanske denna för 1-2 år sen. Så jag kommer inte göra nya headers ! Och hästen jag hade här sålde jag, för nu har jag en häst jag tkr om mer. Men jag älskade oxå den hästen ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej , detta är min blogg om sso, och här kommer ni följa med mig och vet om mitt starstableliv!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards